TISDAG

just kommit tillbaka från driftmöte här på jobbet. föra protokoll är inte min starkaste sida men jag ska snart försöka sammanställa allt..

hann inte med allt jag skulle igårkväll. men jag hann i alla fall med att fixa mina apsnygga skinnbraller och blogga lite. sen kom martin hem och det blev mys i soffan, dusch och sedan sängen.
emina har sussat hela natten i sin egen säng och jag har sovit som en prinsessa bredvid min älskade man.

hann med en mysig morgon med mina fina också då emina vaknade samtidigt som vi steg upp. jag längtar till M:s peabjobb är slut och vi kanske kan planera våra dagar lite mer som vi vill. om vi har tur. trots att vintern innebär enormt mycket jobb för martin så känns det ändå som att vi kan leva mer som en familj då och planera våra egna tider.

nu ska jag ringa M!

0-18e4a5d46a34456c85c4629b30e462e3.png


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar