Tisdag

sjukligt trött idag...blev en sen kväll hos boman igår. men det var det helt klart värt! hade en supermysig kväll med en massa massa surr och catching up och mumsande av fruktsallad och naturgodis. tack honey för en mysig kväll!

när jag sen kom hem hoppade vi i säng nästan med en gång och preciiiis när jag höll på att somna vaknade emina och var superledsen. jag hämtade över henne till våran säng (den lätta vägen ut) och sen har det fortsatt hela natten. minst 1 gång i timmen hela natten har hon vaknat och varit jätteledsen. jag har försökt trösta, stryka, sjunga osv, och till slut har hon somnat om varje gång. men det var en trött mamma och dotter som klev upp imorse...emina vaknade av att hon grät så jag plockade upp henne till soffan och satt och mös en stund framför barnprogrammen. när jag sen skulle ge henne välling ville hon inte släppa mig...det är inte likt våran dotter och jag undrar om hon håller på att bli sjuk...ingen feber hade hon i alla fall så det fick bli dagis idag. hon har kännts så orolig hela natten och då även på morgonen...undrar vad det beror på...

de veckor jag börjar klockan åtta äter emina frukost hemma. dock har jag svårt att få i henne ngt över huvud taget. så nu har jag börjat ge henne välling istället...då äter hon i alla fall en hel flaska så hon borde ju få i sig mer näring av den flaskan än 2 tuggar av en smörgås..
hur gör ni som har barn? vad ger ni era små på morgonen?


Kommentarer
boman

Tack själv för en mysig kväll!! =)

2009-10-06 @ 09:25:25
URL: http://bomansvardag.blogg.se/
jenny

Hej. Läste din blogg nu om att vad ge till barnet på morgonen... ja ger min dotter välling, för det vill hon ha, ibland får hon macka å yoghurt, men ibland välling å macka :) men välling klarar hon sig på jätte bra. har då inte märkt nå annat :)



min dotter äter bara mer till lucnh å middag :) hehe



ha en bra dag /jenny

2009-10-06 @ 10:11:16
URL: http://lilllarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar