Torsdag

en mysig kväll med sassa igår. tyvärr tog emina enorm tid på sig att somna när jag skulle lägga henne så vi tappade en massa tid...men vi kanske ses på lördag igen! då blir det tjejfest. ska bli riktigt roligt och jag hoppas att vi kan vara hemma hos mig. martin ska eventuellt iväg till sin syster i töre och emina kanske blir hos farfar och helena i holmsel.
jag har redan börjat planera min eftermiddag om de ska iväg. de kommer förmodligen fara ngn gång under dagen på lördag och då ska jag njuuuta! jag tror inte jag varit ensam hemma en enda gång sen emina föddes..inte mer än max 1 timme, och då har man oftast passat på att städa, plocka och dona.

det ska jag INTE göra denna gång. jag ska njuta. tappa upp ett bad, kanske vila 1 timme eller 2, göra mig iordning i lugn och ro utan en liten dam som står och sliter mig i benet. jag ska poppa sjukligt hög musik och dricka ett glas vin för mig själv innan tjejjerna kommer.
tid för sig själv behöver man och hur underbart blir det inte när mina fina kommer hem igen på söndagen??

idag är jag bjuden på lunch hos rebecca. ska bli riktigt mysigt och väldigt spännande att få se hennes nya tatuering! skönt att komma från jobbet ett tag och pausa med tjejjerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar