TORSDAG

trötta föräldrar och trött dotter idag. emina vaknade mycket igårkväll och inatt. jättesnorig har hon varit. när jag väckte henne imorse var hon dock bättre, verkade pigg och hade ingen feber så hon fick fara i alla fall. var nära att jag stannade hemma men när hon var busig och pigg så tänkte jag att hon får fara i alla fall. de ringer ju om hon blir hängig. de skulle dessutom och hälsa på hemma hos en flicka som går på dagis. hon har bondgård och emina hade sett fram emot det så mycket! vad spännande hon kommer tycka att det är! =)

hade en supermysig kväll hos sassa igår. satt och surrade en massa och drack te. precis den avkopplingen jag behövde och vi har alltid så himla mycket att surra om! for hem ett tag före nio för att hinna hem och se greys. vart dock lite besviken på avsnittet. tyckte det var trist..

efter det tog jag tag i andra varvet målning av skänken i köket. nu börjar det likna ngt och det kommer bli så himla fint! vi satte oss även ner och försökte kolla igenom vad exakt vi ska beställa från ikea till köket. konstigt nog verkar det inte som att diskhon Emsen som vi skulle ha fanns kvar...fanns nästan inget alls på hemsidan. kanske 4 st totalt och de har ju haft hur många som helst. kanske man kan beställa ngn annan ändå?

ikväll kommer tant inger och hälsar på. hon skulle kommit i tisdags egentligen men fick förhinder så vi tar dte idag istället. ska bli så mysigt att träffa henne så det är inte klokt! nu var det allt för länge sen och jag gissar att vi kommer ha en del att surra om!

nu ska jag ringa min farmor!
snacka om catching up vecka!

 



Kommentarer
inger

Japp... mkt surr kommer det att bli... :-) Längtar så att få träffa er, få se Emina och vad som har hänt sedan sist. Vet att det händer massor i hennes utveckling och det är såååå underbart att få chansen att läsa här i din blogg.. när man inte alltid hinner komma och hälsa på. Vi syns ikväll.. Kraaaamis!!!

2009-10-22 @ 08:57:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar