Torsdag

blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igårkväll. skulle till systrarna och hälsa på de och jag kom dit kring 18. skulle se idol och greys där, men just före åtta ringde martin och var tvungen fara och jobba...attans! men så är det, inet så mycket att göra åt och jag hann då i alla fall surra i 2 timmar med jossi. min fina fina syster! tänk att du är så ung, men ändå så klok! du måste brås på mig... =P
nej men skämt å sido, jag är stolt över dig och otroligt tacksam över att ha dig i mitt liv, som min vän och syster.

nu hann vi inte umgås så mycket som jag hoppats på men hon kommer med oss ut på all star på fredag och sen kommer både jossi och jennifer till oss på lördagen och äter middag och myser med oss alla.

ikväll ska jag på stan med boman. de har kvällsöppet i shopping så jag hade tänkt försöka hitta mig ngt att ha på mig på fredagen. samt vantar till både mig och emina, mössa till emina, hårspray m.m...
en fika innan det öppnar ska vi nog hinna med också. mysigt!

när jag kom hem igår från ebrgnäset såg jag idol och sen började ju äntligen greys!!! men vad händer??? jo jag hinner se fram till första pausen och sen somnar jag och vaknar halv ett på natten!! suck! när går reprisen???
är så ofantligt trött nu för tiden så det är nästan omöjligt att sitta i soffan och kolla tv utan att somna..rolig sambo?

nu ska jag ta mig en frukt och hoppas jag överlever tills lunch på den...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar