Bilder från Eminas 2-års kalas

vet att jag är ruggigt sen med bilderna från eminas kalas, men här kommer de i alla fall.
vår underbara lilla stjärna!
det gör lite ont i hjärtat att hon är på dagis idag med en snorig näsa, men jag måste ju ändå lita på att personalen verkligen ringer mig om hon är dålig..

tack alla fina för att ni gjorde eminas stora dag perfekt!


morgonmys med pappsen. får öppna de första paketen från mamma och pappa


"ska jag verkligen öpnna ALLA de här paketen??"


oh, snören!!
vår fina lilla sessa!


"spännande!!"


emina fick såklart första tårtbiten!



mamma hade kämpat på med muffins, som tyvärr inte blev så fina som
planerat...men jag tror småtjejjerna tyckte de var fina i alla fall.
de ratade till och med tårtan för dessa! =)



sitter vid sitt nya fina bord som hon fick av farfar och helena och har dukat
upp med servisen från faster johanna. (den är mycket poppis vill jag lova!)


en ynka liten bild blev det från hennes "riktiga" födelsedag då maria, lars
och sarah kom och grattade. men lika lycklig var hon även denna dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar