Fredag!

äntligen är fredagen här. som jag har längtat! har suttit i möte på morgonen och nu är dörrarna öppna för folket. M håller på att tända lite ljus här i mörkret för att få lite extra fredagsmys=)
ikväll blir det middag och bio för mig och martin och jag längtar som en galning. ska bli riktigt mysigt att sitta och surra och äta gott bara jag och han och sen en mysig bio efter det.
en perfekt fredagkväll.

och imorgon bär det som sagt av till ikea. yeeeay!! åh det ska bli så roligt! har en lång handlingslista med mycket smått och gott och det känns underbart att äntligen få börja grejja lite hemmavid!
hösten är här och då vill jag boa!!

nu ska jag ta en kopp kaffe och hoppas på att rebecca kanske har tid att komma förbi och säga hej en sväng.

min lilla dam idag med ny klänning hon fick av gammelfarmor igår:

41354a4b652df9a7167d27aa2b0606d1.png


Kommentarer
Anonym

Vad kul med middag och bio, kan inte ens om jag anstränger mig komma ihåg när vi var nånstans tillsammans =(. Vi kanske syns i vimlet på IKEA (jobbar helg) /Johanna

2009-09-04 @ 12:04:52
Anna

Johanna: jo det ska bli himla mysigt! man måste försöka komma ihåg varandra i allt stök=)

ja då kanske vi syns! vore skoj!! =)

kramar

2009-09-04 @ 13:10:15
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar