Fredagens tecken

ingen K på jobbet idag, så ingen fredagsmusik på morgonkvisten...men jag är glad ändå. det är ju trots allt faktiskt fredag och som vanligt är den mer än välkommen.

i helgen ska jag och M iväg med BDX på konferens/fest i gällivare. vi åker redan klockan sju på lördag morgon och kommer hem först på söndagen, så ikväll ska jag till rebecca,henrik och william med emina. jag och emina äter middag där (M är bortbjuden på annat håll) och så stannar jag tills hon somnat och sen åker vi tidigt imorgon. känner mig just nu ganska anti ( som vanligt) men det kommer säkert bli jättetrevligt.
som jag sa till martin: om det nu är trist på festen så har vi ju alltid ett mysigt hotellrum och krypa in i och en hotellfrukost att se fram emot. underbart!
vi behöver lite egentid med varandra nu när M har jobbat så otroligt mycket.

dock känns det såklart jättetrist att missa nästan en hel helg med emina. men man kan inte få allt här i världen. right? emina kommer då njuta av att ääääntligen få busa med sin Becca! och såklart william och henrik också. men becca är trots allt favoriten. =)

nu....lunch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar