Friday it is!

denna helg kommer verkligen i nödens tid känns det som! behöver vila upp oss, mysa ihop oss och har en massa massa att hinna med.
men å andra sidan är det väl så VARJE helg egentligen....=)

när jag kom in genom dörrarna på jobbet nu på morgonen möts jag av hög härlig musik! K på jobbet har som tradition att alltid spela en massa bra musik för oss just på fredagar. och vad är en stämningshöjare om inte musik?? jag älskar verkligen min arbetsplats! visst är det fint med helg, det behöver vi alla, men vårt gäng här är det allra bästa!

igårkväll gjorde vi absolut inget speciellt så jag har inte direkt ngt att skriva om om gårdagen...badade tillsammans allihopa och sen såg jag idol efter att emina somnat...thats it!

nu ska jag fortsätta med min kaffekopp, för gudarna ska veta att den behövs idag.....

later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar