Fullspäckad vecka

ja denna vecka känns det som att det är fullt upp!
dock inte några tråkiga måsten utan roliga saker som tur är..=)

ikväll ska jag hem till becca och ha lite girls night. var alldeles för länge sen och då hon är solo med william ikväll så passar vi på.

på tisdag ska jag till sassa. samma sak där, girls night. ska snacka skit och kolla Idol. (äntligen har det börjat igen!)

på torsdag direkt efter jobbet sticker vi iväg på arbetsplatsträff och kommer inte hem förrän någon gång under fredagen. då vi har många nya ansikten här känns det behövligt och jätteskoj att komma iväg tillsammans och riktigt hinna umgås.

sen i helgen kommer vänner till martin (och mig såklart) och hjälper oss med plattytan utanför bastun. vi bjuder på mat och öl som kompensation.

när ska jag hinna med att måla alla våra möbler då??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar