Hemma igen

är hemma med emina idag igen. hon kan behöva en till extra dag för kurering, annars känske snuvan bara blir värre. hon är supersnorig nu på morgonen och (ursäkta infon) snoret är grönt. då är man ganska rejält förkyld. . .  så idag blir en mysdag.

hade tänkt hinna göra undan lite måsten idag när vi ändå är hemma.
ska måla sista varvet på byrån i tvättstugan. (målade 2 igår) , dammsuga, kanske börja måla skänken i köket, skura, plocka en massa basilika från vår jätteväxt och frysa in.

igår hann jag med att städa undan, måla 2 varv på byrån, bädda rent och vika och hänga in alla tvätt. sen lagade jag middag och farfar kom och åt med oss.
emina blev överlycklig och fick lite energi att busa.
jag for till sassa kring sju och snackade lite skit och kollade idol. mycket mysigt. men mycket läskigt också att köra hem sen i kolmörkret! såg inte en enda älg som tur var men jag körde INTE snabbt . .

snart kommer rebecca hit på en kopp kaffe efter hon lämnat lille william på dagis.
mysigt med sällskap en liten stund. hon är inte rädd för basilusker! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar