Jagens

en avslappnad jag idag..jag sitter här och funderar på hur det kommer sig att jag mår så otroligt bra? för om jag ska vara riktigt ärlig har det nästan alltid funnits ngt som bekymrat eller förbryllat mig..
och jag kommer snabbt fram till att jag har allt man (jag) kan önska sig och är utan allt det jag INTE önskar mig.

för första gången i mitt liv känner jag mig tillfreds med ALLT.
jag har framtidsmål, saker att se fram emot, ett liv med min familj, underbara fantastiska vänner, mina älskade systrar, och sist men absolut inte minst känner jag mig tillfreds med MIG SJÄLV!

jag är den jag är och jag är BRA. jag VET vem jag är och vad jag vill och har äntligen sluppit all denna förvirring jag så länge levt med. trygghet...

0-40881a38912d10ac2cab021a86c1bed0.png



Kommentarer
Sarah

Vilket underbart uppiggande inlägg! Visst är det härligt när man känner att livet är precis som man vill ha det?! Inte mer, inte mindre. Vad fin du var i dag gumman. Puss o kram

2009-09-17 @ 13:59:23
Anna

sarah: ja visst är det underbart!! =) och tack hjärtat mitt! pusspuss!!

2009-09-17 @ 14:36:38
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar