Liten info

det är fullt ös medvetslös både på jobb och hemma känns det som. fullt upp hela tiden, därför jag inte hinner blogga så mycket, men jag gör mitt bästa!

idag vaknade jag och kände mig otroligt risig..ont i halsen, svällda ögon, snorig...tänkte att jag i alla fall far till jobbet och orkar jag inte hela dagen far jag hem. det är 1a idag och jag vill inte lämna mina kollegor i sticket!
så vaknade emina och bajjade....och så mycket problem som hon har med att vara hård i magen, blev jag riktigt förvånad då hon var riktigt lös...
tänkte först stanna hemma med henne, men så verkade hon så himla pigg och glad och började med en gång surra om att fara till dagis och cykla, så hon fick fara.
får väl se om de ringer ngt...

känner mig fortfarande lite smårisig men ändå mycket mycket bättre...får se hur dagen slutar.

ikväll kommer boman, lars och sarah och grattar lilla emina. mysigt med lite främmande!

och vet ni?? i helgen väntar ikea!!
som jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar