Måndag

så var man här igen...nej det känns faktiskt inte allra värst. dock är vi kort om folk idag igen så vi får väl se hur denna dag slutar.

har haft en otroligt mysig helg tillsammans med min fina familj! en helg som verkligen behövdes för oss alla.
på fredagen var tanken att vi skulle ha barnvakt till emina och gå ut och äta och gå på bio, men det körde ihop sig...vi struntade i allt och blev hemma med fredagsmys.
köpte hem 3 olika rätter från Österns Pärla och hela familjen åt tills det stod ut genom öronen!
lördagsgodis och film för emina innan läggdags och sen mös jag och martin med film.

på lördagmorgon packade vi in oss i bilen och begav oss mot ikea!
hade supermysigt! gick riktigt bra att ha emina med oss, men nog ska jag erkänna att hon blev lite less emellanåt. men vår duktiga lilla tjej härdade ut genom heeeela ikea!
shoppades såklart en del. bland annat:

- garderober
- skobänk
- förvaring
- gardiner
- ljus
- kuddöverdrag
- täcke till emina
- kökslampa

osv...hemma igen satte vi igång och skruvade ihop allt. och det som annars brukar vara sååå trist blev en riktigt riktigt mysig kväll! emina hjälpte till såklart medans mamma och pappa skruvade.

söndagen fortsatte skruvandet på förmiddagen. vila för mig och emina och sedan iväg för handling av mat och möbelfärg. (ska måla om en del möbler hemma nu)
bjöd över farfar och helena på middag som självklart ville komma. så emina hann köra lite med farfar innan det var läggdags. =)

imorse var emina supersnorig och jag hade först tänkt stanna hemma. men när hon klev upp släppte det och hon verkade pigg i övrigt så jag bad de ringa från dagis om det blir värre igen. nästan så jag önskar att de ska göra det så jag får fara hem och mysa med henne, men såklart vill jag inte att hon ska vara sjuk! (att jag ens IDS förklara mig....??)

nu kaffe..
titta på vår underbara hall! jag älskar kombinationen lantligt möter modernt!





Kommentarer
Sarah

Visst är det roligt med nya möbler?! Snygga och praktiska =)

2009-09-07 @ 14:35:06
Anna

Sarah: ja det är ju bland det roligaste som finns! nackdelen med det är att man får mersmak....nu vill jag bara ha mermermermermer!! =)

2009-09-07 @ 15:28:07
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar