Onsdag

snart har halva veckan gått och det i en rasande fart!

igår var vi och kollade på kakel efter vi ätit middag. hittade en vit mosaik på K-rauta som var sååå fint!! men såklart fanns det bara 4 bitar kvar och det var utgående...suck..
jakten går vidare.
dock hittade vi en diskho som vi vill ha. inte den som jag visade igår från ikea. även denna från k-rauta. helt infälld. inte ens en liten kant som sticker upp, och i lite "använd" stil..lite...nött...eller jag vet inte hur jag ska förklara den. det var martin som hittade den och vi blev båda kär..
ska ringa och kolla idag vad den kan tänkas kosta...

har suttit i möte på morgonen. första gången jag var med på den typen av möte och dessutom hade jag ansvaret för protokollförande så det var lite nervigt. men nu är det nerplitat just och ivägskickat...hoppas det dög.
antar att det mest handlar om att jag sätter för höga krav på mig själv..

nu kaffe och en smörgås. magen kurrar!

lilla emina igår när vi kom hem. jag lagade mat och emina målade med sitt glitterlim hon fick i present. hon älskar det! =)

0-6b6feab206904d11630028e999dfa919.png



Kommentarer
Teresa / Tumadre

Så fint det blir med glitterlim! :-)

2009-09-16 @ 19:39:37
URL: http://tumadre.blogg.se/
Anna

Teresa: ja visst blir det?=) det blir inte bara fint på papper utan även över hela kroppen... =P

2009-09-17 @ 13:38:37
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar