Onsdag

redan onsdag. trots att det är femveckan för mig (som vanligtvis brukar vara lååång) så har dessa dagar gått väldigt snabbt.

M jobbade som sagt igårkväll och jag låg i soffan och kollade True Blood på datorn. somnade till slut och vaknade när M kom hem och väckte mig. gick bara raka vägen till sängs och somnade om...
saknar min M, hann knappt prata med honom igår. bara äta middag tillsammans och sen var han tvungen fara. hoppas på en myskväll ikväll.

förresten! såg i tidningen idag att det är dubbelavsnitt av Greys ikväll. börjar det nu?? trodde det skulle börja den 30:e...är det ikväll? eller är det de sista som var innan säsongsavslutningen?

min lilla älskade dotter imorse på väg till dagis:

0-6aff48e481a0efc6503f2efc4daeb00e.png


Kommentarer
maria

det är dom två sista avsnitten från förra säsongen!

2009-09-23 @ 17:22:07
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Anonym

maria: tack! =)

2009-09-23 @ 19:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar