Onsdag

vilken hemsk dag det var igår...risig och mådde inte alls bra. sjukt trött... och så mer att göra på jobbet än vad man egentligen hinner med...när jag slutade klockan fem visste jag knappt vad jag hette och kände att jag hade kunnat döda för lite sömn...
kom hem till dukat bord och mumsade i mig lite middag. allt kändes mycket bättre efter det.

strax efter det trillade sassa, boman och lars in för att gratta emina. bjöd på fika och emina öppnade alla sina paket. en överlycklig liten dam som fick så mycket fint!
hon fick 2 st nya böcker, målarbok, pussel, plånbok, dockvagn, docka, väska och smyckeskrin.

en trött dam somnade kring halv åtta och ungefär en halvtimma efter det somnade även jag! =) somnade på soffan och efter ngn timme väckte martin mig och tyckte vi skulle lägga oss i sängen istället. gick i princip i sömnen dit och somnade om omgående.
idag känner jag mig mycket piggare. fortfarade snorig och lite risig men jag känner mig i alla fall utvilad...
jag hoppas på en lugnare dag på jobbet idag och att jag kanske i alla fall lyckas hålla ETT öga öppet ikväll..

en trött mamma idag:

137baeafba27d35f9a47e0fcc9fbc69a.png


Kommentarer
Cissi L

Krya på dig!!

2009-09-02 @ 08:57:02
inger

jag tror halva Luleå har fått ont i huvudet, halsen och lederna.... har fått det jag också :-( kan det vara en mildare typ av "grissnuva" ;-) Kramis!!!

2009-09-02 @ 10:17:55
Anna

Cissi: tack så mycket! =)



Inger: ja det är ju svinen som drabbas först har jag hört... ;P

2009-09-02 @ 13:06:04
URL: http://allaboutus.blogg.se/
inger

haha... ja det är väl så :-D

2009-09-02 @ 16:48:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar