Till salu

Hej allihopa!

antar att det är en del föräldrar som läser min blogg och i och med att ni är ganska många tänkte jag nu höra om det är ngn som vill köpa en superfin vinteroverall av märket Everest?

Jag köpte den via tradera, den är alltså begagnad men när den kom hem så inser jag att den kommer vara för stor för emina i vinter.
Det är en storlek 98 som är ganska stor i storleken.

Svart med avtagbar huva och avtagbar fuskpäls.
Superfin och jag önskar verkligen att den hade passat emina då det är precis denna modell jag vill ha till henne!

Så om ngn är intresserad av att köpa den el. alternativt byta den om ni har en likadan fast mindre, maila mig på [email protected], eller skriv en kommentar här.
500:- eller högstbjudande!

Svart EVEREST overall stl 98



Detta stod i annonsen hos henne jag köpte den av:

En svart Everest tcs 2000 overall i storlek 98, med päls krage som går att ta bort, luvan går även den att ta bort.Snölås på armar och ben. Lite slitet på banden som sitter under skorna, men håller nog det här året.I använt skick.Ytterst lite slitet på knäna knappt märkbart


Kommentarer
Therese

hm..... intressant, ska fundera.

2009-09-11 @ 17:20:35
Anna

therese: absolut! gör det och så är det bara du hör av dig! =)

2009-09-13 @ 17:44:41
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar