Tisdag

ja jag måste säga att jag är ruggigt besviken på er läsare...EN person lämnade en kommentar i föregående inlägg. EN!! fy vad trist...verkligen..
ni är ju en heeel del som läser, men bara en svarar. blä!

inte direkt så man finner MER inspiration då.

så nu har jag fått gnälla av mig lite så nu kan jag fortsätta med det egentliga bloggandet! =)

en underbart mysig måndagkväll igår tillsammans med min lilla familj. hämtade emina och for hem och lagade mat. så mysigt att äntligen få hinna umgås med henne litegrann efter en hel helg på utlåning. pappsen kom hem lagom till maten och sen kom Henrik förbi och skulle sälja oss en bil. så nu är vi lycklig ägare till en bmw från -85. härligt! =) jättesöt är den och jag har redan paxat den som "min" bil!
emina fick sig ett bad och sen var det mys på madrass framför bolibompa med välling och alla gosedjur. (och mamma inklämd på ett litet hörn såklart)

idol och sedan dusch för mig och M. tanken var att vi skulle gå och lägga oss efter duschen, men vi kom på att vi hade chips och dip så vi hamnade framför tv:n och mumsade. sen la vi oss ner och somnade där i famnen på varandra. sov i 2 timmar och sen bytte vi bara sovplats.
låter kanske trist, men efter veckan som gått och martin jobbat så otroligt mycket så var det underbart att få somna i hans armar på soffan. riktigt mysigt!
det gäller att uppskatta det lilla!

min underbart trötta lilla tös imorse:

30fb55b53315152346f7f7da35a72f9b.png


Kommentarer
inger

men sötare får man ju baske mig leta efter :-)... jag har kommit på vilken Anki du menade... lite trög är man ju ibland ;-) kramis

2009-09-29 @ 09:47:13
Anna

inger: ja men visst vill man helst bara ta en smakbit?? =) ja du kom på det. vad bra! har inte träffat henne på hur länge som helst så jag vart nästan osäker på om det var hon, men till slut kom hon och frågade om jag var Anna=)



kramar!!

2009-09-29 @ 10:03:53
URL: http://allaboutus.blogg.se/
boman

jag hade ju inte ens läst ditt inlägg hihi

2009-09-29 @ 11:09:02
URL: http://bomansvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar