Torsdag

en lugn och skön kväll blev det för vår lilla familj igår. inga planer, inget rännande. bara en mysig middag och sedan Bolibompa och läggdags för emina. Idol och myskväll för mig och M som avslutades med en tidig kväll och jag kände mig för första gången på väldigt länge utvilad när klockan ringde 05.00.
underbart!

i helgen känns det som att vi har många planer. inte så stora, men många små. vet inte hur vi ska hinna med allt. ska storhandla, hitta kakel, kolla vad diskhon vi vill ha kostar, kolla efter en annan bänkskiva (den från ikea har en skarv som vi inte vill ha), hälsa på min mormor, röja i garaget så båda bilarna ryms ordentligt, måla vardagsrumsbord, tv-bänk samt köksskänk, och sen skulle jag även vilja hinna med en myskväll med mina fina systrar...hur ska detta gå?
ja, det är tur att vi är familjen effektiv när det väl gäller!=)

ska bli underbart skönt med helg och få umgås med mina fina. är svårt att hinna se varandra så mycket som man vill när man jobbar.
efter vi har ätit middag brukar klockan vara halv sex-sex och bara 1 timme senare ska emina sova. det är så himla trist! men det är tur att vi då har helgerna så man får lite kvalitetstid tillsammans.

nu ska jag gå och mumsa i mig en pirog som johan en kollega gjort och tagit med sig till jobbet idag. magen skriker efter de så jag tänker ge efter! =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar