Torsdag

kom i vanligt ordning hem till dukat bord igår...det är fördelen med att jobba till fem varannan vecka. då slipper jag fundera på matlagningen. =)
det bjöds på korvstroganoff och rivna morötter och jag mumsade som aldrig förr. han är en riktig klippa på matlagning den där martin!

efter maten kom en vän till martin och hans 2 underbara pojkar och hälsade på. emina som annars brukar vara lite blyg sprang efter pojkarna och ropade -Kom!, ville sitta bredvid de i soffan, härmade lille Melker när han hostade, åt en hel kaka bara för att de gjorde det (hon gillar i vanliga fall inte kakor så mycket). ja de hade superskoj tillsammans och när det var dags för pojkarna att åka hem ville de gärna stanna. sötnosar! =)

efter det var det mars i säng för en trött liten dam och så fort hon somnat gick jag och martin ut och bastade. ett perfekt avslut på kvällen och jag somnade ganska omgående efter bastun.
är sjukt trött hela tiden och hoppas det ska släppa snart så jag kan bli en lite trevligare sambo..som tur är har jag jordens mest förstående man som skickade ett sms imorse och sa att jag inte skulle ha dåligt samvete för att jag somnade. (han vet hur jag är och får dåligt samvete över allt)

imorgon ska vi ha barnvakt till emina. hon ska vara med farfar och helena. vet inte än om de ska komma till oss och hon får sova hemma eller om emina far till de.
jag och martin ska nämligen ut och äta tillsammans och gå på bio. ska bli riktigt mysigt med lite kvalitetstid tillsammans och sen på lördagen åker vi till ikea. en riktig myshelg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar