Varning för känsliga tittare

igårkväll efter att martin farit och jobbat var emina i vanlig ordning utan blöja.
mitt i allt meddelar hon att hon vill gå på pottan och bajsa.

självklart! och såklart blev jag överlycklig över detta initiativ. (underligt hur intresserad man är utav bajs nu för tiden. ngt som tidigare fick mig att hulka bara vid tanken på det...)

efter proceduren skickade jag självklart ett mms till martin för att visa den underbara skapelsen våran dotter åstadkommit.
denna:

7bbbb2b64fe4e8db658d6f033b22c5d7.png

martins svar på detta sms:
- vilken baddare!

vaddå?? storleken har ju ingen betydelse. det vet väl alla??


Kommentarer
boman

HAHAHAHAHA

2009-09-23 @ 21:32:58
URL: http://bomansvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar