Dagispremiär

första dagen på dagis för emina idag efter 7 veckors ledighet...hon har längtat efter sina kompisar och de nya barnen som ska börja nu till hösten. for ganska tidigt till dagis imorse ifall att det skulle strula. men icket. stannade en stund och surrade med fröknarna och emina vinkade glatt hejdå när jag skulle fara. skönt i mammahjärtat att se att hon trivs så.

trött idag efter en hård lördag. eller hård och hård, men man är ju inte purung längre är jag rädd.
somnade kring fem på lördagnatt efter en mycket trevlig kväll med fantastiska människor. mat hos oss, förböj och sedan som sagt lulekalaset. summa kardemumma var det riktigt trevligt, men om jag ska vara riktigt ärlig börjar jag känna mig ganska trött på alkohol...den blir en lugn period som väntar nu känner jag, min kropp ger upp annars. =)

idag har jag även börjat med GI. nu j-vlar!! huvva, denna sommar har satt en del spår på min stackars kropp. jag har minst 10 kg som ska bort nu och jag hoppas verkligen att jag fixar det denna gång! inte bara 3-4 kg som jag vet att jag ganska snabbt blir av med, nu måste jag anstränga mig rejält!!
önska mig lycka till säger jag bara...

ikväll kommer tant inger (ängel som emina kallar henne) och hälsar på. fina fina människa! ska bli mysigt att få surra lite. blir alldeles för sällan!!

nu mera jobb...
och en urgullig bild på emina från i fredags:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar