Det kommer i kapp...

helgens bravader kom ikapp idag...jag är för gammal för detta tänker jag...
trött som få och aldrig har väl dagen gått så långsamt som idag. jag saknar min man, jag saknar emina och jag längtar hem till vårt hus. till att få slänga mig i soffan och se barnprogram med emina. ( min absoluta guldpunkt i vardagen, mysunge!!) å andra sidan ska jag absolut inte klaga, för se ändå så mycket jag har att sakna..

inger kom igår. lika underbart som alltid. emina är frälst, även det som alltid. inger, inger inger..inger ska leka, inger ska se nalle puh med henne, inger ska komma, äta välling med inger och sist men inte minst, inger ska läsa godnattsagan. underbara unge! och underbara inger!

emina pratar som aldrig förr, munnen går i ett uti diverse utläggningar om Gatonallos (låtsaskompisen), om dagis, farfar och helena osv. hon pratar med precis hela kroppen med flödande fantasi och vilda gestukilationer (stavning?)

det hade i alla fall gått jättebra på dagis igår! hade inte förväntat mig något annat men givetvis är det ändå skönt att höra. pappsen hämtade emina med traktorn så det var en överlycklig liten dam som väntade på gården när jag kom hem..=)



martin på midsommar hos robert och therese. (stulet foto från jenny)


Kommentarer
inger

förstår att du längtar hem till dina fiiiiina!!! Är alltid lika kul att få komma hem till er!!!!!!! Pussa Emina från tant Ängel.... puss och kram

2010-08-10 @ 17:13:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar