Fredag...

äntligen äntligen fredag. men det var varit en bra vecka, en riktigt bra vecka på många sätt och vis.
avslutade denna med en vända på stan. shoppade nya svarta jeans med skinndetaljer till mig själv, vit soft klänning och en marinblå kjol med hög midja.
till emina blev det ett gäng nya trollor, nu behövs ännu mer när dagis startat igen har jag märkt. hon fick även ett par svarta leggings med skinndetaljer. och så hann jag med att köpa henne 2 presenter. en ny morgonrock och ett par svarta skinnkängor. tuffa skor till tuff tjej=)
inhandlade även present till syster jossi som fyller år på söndag!

nu är jag totalt slutkörd och kommer förmodligen inte vara ngt speciellt roligt sällskap idag är jag rädd...
kommer igen imorgon med nya tag!

trevlig helg på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar