Onsdag 4e augusti...

nu är hösten här..så känns det i alla fall. och hur deppigt är inte det då??? sommaren hann knappt komma innan den var slut..jag hoppas i alla fall på att det blir bra väder till helgen när det är Luleåkalaset. vi blir en massa massa folk hemma hos oss innan för lite förböj, sedan kalaset. kommer bli great!

beställde några klänningar från Nelly igår, jag hoppas de hinner komma innan helgen, för planen är att ha en av de då. dessa klickade jag hem:

Primary White Dress SEK 379, Lipsy - NELLY.COM   Hank Dress SEK 149, Club L - NELLY.COM
denna söta dröm                     och så denna med spetsrygg

jahaa...då var såklart de 2 andra känningarna slut när jag skulle visa. men ni kanske får se nån av de på sen på bilder från lulekalaset...hoppas som sagt bara att de hinner komma.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar