Soft...

tuff arbetsvecka med massa strul, ombyggnationer osv.  men allt har ju sin charm antar jag?
även en tuff omställning att gå från total ledighet till att knappt hinna se emina..jag saknar mitt barn, jag saknar att få riktigt vara med henne. men så här är det ju för alla, så man får väl lov att köpa verkligheten.

kvällen har spenderats hos boman. fina fina vän. som jag tänker på dig nu...ibland önskar jag verkligen att jag kunde flytta berg...

sitter och känner mig lite sentimental och känslig just nu...lurarna åkte på och en massa "kittlar-i-hjärtat-musik" spelas. jag får aldrig nog..
skulle kunna sitta här i timmar.........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar