Dagens

fredagen till ära bär jag kjol. ny från gina tricot. jättesöt och vårig känner jag mig och trotsar kylan!
blev lite väl gulligt för mig så jag bröt av med mcboots och mina "fula" brillor till när jag kom till jobbet! =)

och så kommer här även en bild på mig rakt framifrån (som malin efterfrågade) och jag kan lova att det tog mig emot att lägga upp denna...dels för att det blev lite väl mycket close up, men även för att jag hatar bilder på mig rakt framifrån. min vänstra sida är j-ligt mycket snyggare än den högra. haha!







Kommentarer
Sassa

Vad långt hår du har fått! Har det växt snabbt eller var det alldeles för länge sen jag såg dig?! Puss o kram

2010-02-26 @ 23:09:46
Anna

Sassa: både och kanske? =) och så brukar jag ju oftast ha det uppsatt=) kramar!!

2010-02-27 @ 19:11:34
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar