Dagens, fredag

idag har jag faktiskt en findag! det känns som att de var länge sen så den är väldigt välkommen!
jag tickar sakta men säkert nedåt i vikt, vilket såklart gör sitt för självförtroendet, jag har hittat ett helt annat lugn också i allt vad heter träning och kost. träningen har istället för ett måste blivit ngt jag ser fram emot.
om än det än så länge inte visar allt för mycket på vågen så känner jag enorm skillnad i "fasthet" och en del på kläder. allra mest på bh:ar såklart..men i vanlig ordning är det ju brösten som ryker först! =)

idag har jag på mig riktiga "anna-kläder". enkelt med detaljer. det blev rätt helt enkelt!
lacktights gina, oversizetröja gina, halsband glitter och hm, tubsjal gina, glasögon julklapp o vita converse.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar