Dj crap...

det är jag idag...oj, mycket gnällande nu men jag mår inte okej! jobbade 13 timmar igår. när jag kom hem var jag dödens död och tog bara en snabb dusch innan jag stupade i säng. när jag väl lyckades somna har jag sovit som en klubbad säl!
vaknade med en fruktansvärd huvudvärk...så det blir treo hela dagen idag igen...tur jag inte har ngn feber i alla fall. emina tittade på mig imorse när jag drack min treo och jag förklarade att mamma behöver medecin idag. då tittade hon på mig med stora ögon, la huvudet på sne och sa: ojdå mamma...och strök mig på kinden. måste erkänna att jag genast kände mig mycket bättre efter det! =)

nu ska jag gå och dö...hörs sen!

känns som att mina ögon ska ploppa ut ur skallen vilken sekund som helst...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar