Försökte i alla fall...

försökte blogga imorse men blogg.se ville inte alls fungera..tyvärr!!

nu har jag kommit hem för en liten stund sen, hämtat ved och tänt en brasa och nu inväntar jag resten av familjen. emina har fått vara med pappsen med lastbilen till stugorna. hon älskar att åka lastbil och när jag pratade med henne nyss och sa att jag väntar på henne hemma så ville hon inte alls komma hem! =)

gick bra med träningen igår. körde ännu längre än vanligt. 1,5 mil blev det allt som allt! kände mig grymt stolt och kunde med gott samvete slänga mig i soffan sen! martin kom hem när jag var inne på se sista minuterna. (= grymt slut) och började prata en massa med mig! att han inte fattar att jag blir irriterad när han stör min maniska koncentration! =P

nu ska jag slänga in lite bilder här och sen slappa lite innan de kommer hem!

just nu:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar