Godnatt

har mått skitskumt hela dagen idag...mått illa, varit yr, glömt saker som egentligen sitter i ryggmärgen..nu mår jag lite bättre men känner mig fortfarande skum. som om jag är jättehungrig och druckit för mycket kaffe typ...

hann bara hem en snabbvända efter jobbet. slängde i mig lite mat och sen bar det av på föräldramöte. farfar var här med emina under tiden som den ängel han är!
när vi kom hem blev det marsch i säng för emina och nu alldeles snart är det marsch i säng för mamma och pappa också! är helt färdig men ska försöka hålla mig vaken till en film i alla fall. skippar träningen idag då jag mår som jag mår och förmodligen skulle tuppa av vid minsta ansträngning!
får bli nya tag imorgon!

nightynight!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar