Lördagen

blev lite lull lull hemma hos oss i lördags. god mat, goda vänner och lite vin. emina var i sitt esse med alla fina vänner, kunde knappt bestämma sig vart hon skulle sitta och äta sin välling. men klockan åtta somnade hon som en stock efter en tuff kväll!
grabbarna intog bastun och vi tjejer fick lite tjejsnack. lite senare var vi några som åkte ut på Allstar. hade grymt skoj där faktiskt! träffade en del kändisar, bland annat robban som jag inte träffat på år och dar så det var grymt skoj!! när jag kom hem vaknade emina så jag slängde mig bara i säng med henne och efter en liten stund somnade hon gott om.

blev en riktigt fin kväll med som sagt underbara vänner!


här målas det och myser för fullt:


vet inte om det var mammorna eller emina som tyckte det var roligast att måla:


sen blev det skoterfilm med grabbarna:


en frusen boman på väg ut i 30 graders kyla:


vällingsmys med teddybjörnen robert:


sen lite vällingsmys med henrik:


inne i en djup disskusion:


godnatt mys med finaste becca:


snart ska tatueringen bli färdig!


robert och jag:


fina glada pojkar:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar