Matt

känner mig ganska matt och färdig idag...tidigare idag trodde jag nästan jag var på väg att bli sjuk igen...men nu känns det i alla fall bättre än så. tänk att allt alltid känns bättre bara man får komma hem!
kom hem till en underbart god laxsoppa som stod på bordet och min fina familj. nu är tyvärr martin och skruvar i skotern lite på garaget men emina sitter här vid min sida och äter välling och kikar på björn bröder.

när jag lagt henne ska jag läsa ut min bok (Skam, heter den) och sen ska jag träna. egentligen skriker varenda por i min kropp att det inte finns ork till det, men jag ska!!
efter det kommer jag förmodligen trilla ihop och dö och sova till imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar