Middagsbjuden

kom just hem från en jättemysig middag med robban. käkade på allstar och satt och surrade i 2 timmar. slutade med att jag blev bjuden på maten av finaste vännen! åt en god allstar burgare. mums!

martin står på crosstrainern just nu och svettas och snart är det min tur. bävar lite samtidigt som jag vet hur himla bra och skönt det känns efteråt. ändå måste jag erkänna att det inte alls tar emot lika mycket som det kunde göra tidigare och nu ser jag nästan fram emot ruset det ger.

emina kom och mötte mig när jag kom hem. hon hade lagt sig men hörde att jag kom hem så hon kom upp och gav mig en kram. finunge! den kramen var värd mycket vill jag lova. har saknat henne som en tok idag...följde henne till sängen och sjöng "pigan" innan hon fick somna.
surrade en massa om spindlar i hennes säng..det är återkommande nu för tiden. ända sedan hon hade sin mardröm om spindlar så nämner hon då och då att hon har spindlar i sängen...som tur är verkar hon inte vara rädd för de så jag säger bara till henne att det inte finns några spindlar i hennes säng och då går det bra. =)

nu är det min tur på crosstrainern!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar