Puh!

nu har jag gjort mitt första träningspass på tre dagar! underbart! nu är jag igång igen känner jag. tur att man inte blev sjuk längre.
sitter med hårfärg i håret och sen ska jag sussa...

har hållt på och förberett lite inför morgondagen. blir ju fest med jobbet imorgon efter arbetsplatsträffen och förmodligen utgång sen. har egendesignat lite kläder ikväll och jag blev faktiskt grymt nöjd till slut! har 2 olika linnen att välja mellan och till det blir det nog skinnbrallor.

efter jobbet mötte jag upp martin och emina hos min farmor. hon bjöd på potatis och linssoppa. mumsigt!! marttin fick tyvärr fara och jobba direkt efter maten, men jag och emina stannade till närmare sju.

nu ska jag in i duschen! hörs imorgon!


Kommentarer
Therese

Ha så roligt! =)

2010-02-12 @ 08:04:46
URL: http://thebrese.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar