Sen uppd.

hann inte alls blogga igår när jag kom hem. hann bara in genom dörren hemma och slänga i mig lite mat innan jag skulle iväg till boman och fixa mina naglar. mysig kväll hos boman och även rebecca kom och satt och surrade med oss. timmarna flög iväg och jag var inte hemma förrän kring elva. och till på köpet fick jag superfina naglar! (thanks honey!!)

ikväll blir det lugnt. träning och kanske ngn film och om jag känner mig själv rätt kommer jag somna ganska tidigt. brukar bli så en fredag.

på lördag kommer robert och theres och käkar med oss. ska beställa lite kinamat och dricka lite vin. emina ska vara hemma så det blir lugnt. bara lite mys. perfekt lördag kväll! kanske kommer det lite mer folk, det återstår att se.

nu ska jag väcka min lilla trollunge!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar