Snart...

kommer det lite folk hit. therese och robert är på väg nu och på en stund kommer rebecca, henrik, boman och lars. 3 par blir vi. och kanske kommer även häggan. ett härligt litet gäng blir vi helt enkelt.
ska köpa kinamat och sen blir det lite vin. men då emina ska vara hemma så blir det ganska lugnt. blir bastu och surr. en perfekt lördagkväll helt enkelt.

just nu sitter emina och kikar på askungen. har hunnit med en massa på förmiddagen. jag började morgonen med att träna. så otroligt skönt att ha det gjort med en gång. efter det blev det storstädning av hela huset. emina har hjälpt till så himla bra! sötungen!
när städningen var klar har martin skruvat upp ny belysning över bänkar i köket och jag och emina gjorde lunch.
lunchad och klar blev det vila för mig och emina och martin fick snällt fara och handla! =)

nu ska jag ta mig en kopp kaffe och styra upp matbeställningen!

ungefär såhär seriös känner jag mig just nu:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar