Som vanligt...

blir bloggen lidande när det är helg. men ni vet ju att jag alltid är tillbaka på måndagen och bloggar som vanligt! =)

helgen har varit supermysig. eller ja, både och kanske jag ska erkänna. på fredagkväll började jag känna mig lite risig...orken var på noll och kroppen sa ifrån. martin var på garaget och grejjade och jag slocknade i soffan strax efter att jag lagt emina. innan detta hann vi med middag på mcdonalds, barnens hus och sedan storhandling. emina fick en ny film, nils karlsson pyssling, som nu går varm hemma!

lördagen sov vi i vanlig ordning till framåt nio i alla fall, tog det sedan lugnt med frukost och mys innan vi begav oss mot ikea. bilturen dit gick jättebra. trodde emina skulle bli galen men hon lallade på och sov sista biten. shoppade lös på ikea innan hemfärd. blev inte så mycket inhandlat, men det vi skulle ha kom med. lite ljus, extra pallar, bänkbelysning till köket, mappar, 2 st nya tvättkorgar, förvaringskorgar till hallen, magnetar m.m.
skulle även beställa köksbänk och diskho, men måtten var fel så vi ska faxa in beställningen istället.
kom hem först kring sju på kvällen med en trött dam och två trötta föräldrar.
jag har inte varit riktigt kurant, men jag trotsade detta då jag inte ville avstå från ikea!

söndagen var det dags för dop av lilla molly i boden. ett jättefint dop och en massa massa fika efteråt.
hem efter det och laga middag. emina fick följa med pappsen och hämta traktorn och sen hem med den och ploga medans jag lagade middag. mys med nils karlsson pyssling och sedan sängen.

har hunnit med träning både lördag och söndag trots att jag inte känt mig riktigt kurant. och tro det eller ej, men jag tror det börjar vända nu. känner mig inte alls lika risig! lite snuvig bara, men jag överlever...

nu har jag precis kommit tillbaka från en runda ute på området så nu ska jag njuta av lite govärme här inne!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar