Tidsbrist

jag hinner inte med bloggandet känner jag. jättetråkigt då det som sagt är lite av mitt skötebarn. men i och med att jag inte kan blogga under dagarna så är det antingen på morgonen eller på kvällen det ska hinnas med. och då är det oftast så mycket annat som också ska klämmas in i schemat.
jag ska försöka bli bättre...

igår efter jobbet gjorde jag inte många knop...käkade middag och sen såg jag och emina på film. martin var på förskolerådet. när emina somnat var min plan att träna, men jag somnade gott i soffan...det är en gång i veckan jag är sådär totalt färdig! och då somnar jag i soffan när jag lagt emina och sen sover jag till dagen efter. antar att det är min kropps sätt att ta igen sig...det behövs.
förhoppningsvis kanske jag inte somnar så tidigt ikväll då. jag brukar annars ha en tendens att göra det.

i helgen ska vi till farfar och helenas stuga. ska hjälpa de med taksnö och passa på att bara njuta och ta det lugnt. ska bli riktigt skönt att komma hemifrån lite. och att sen har lennart och helena där som bonus är inte dumt. emina klommer vara överlycklig! tror vi åker imorgonbitti, ikväll kan det bli lite stressigt då jag inte är hemma förrän halv sex.

försöker se pigg o glad ut fast jag i själva verkat skulle kunna döda för en ledig dag idag:





Kommentarer
inger

känner igen din känsla... tröttheten är total mot slutet av veckan... Jag som är är tokintresserad av sport... och OS är nästan årets höjdpunkt... orkar f-n inte se dom olika evenemangen... inte ens dom som börjar 20.00... Nåja nu är det helg... och viiiiiila :-) Hoppas att ni får en skön och trevlig helg... det tänker jag ha. Puss och kram

2010-02-26 @ 08:21:02
Anna

inger: ja man är helt urlakad på all energi som finns! jag känner mig som världens tråkigaste sambo när jag antingen somnar eller så tränar jag. hihi=)

ja, tur att jag inte är intresserad av os, för inget skulle kunna hålla mig vaken just nu=)

puss och kram!!

2010-02-26 @ 11:04:20
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar