Tisdag

huga...snorig utan dess like idag. jag som trodde det var på väg att vända. tji fick jag! igår trodde jag mitt huvud skulle explodera. blev en mycket slapp kväll framför tv:n. det behövdes!

ikväll blir det jobb förutsatt att inte martin behöver snöröja. skönt med lite komptimmar! men egentligen hade det varit allra skönast med ännu en lugn hemmakväll...
veckan är fullspäckad. idag blir det jobb, imorgon kommer jossi, på torsdag ska vi till min farmor och på fredag är det fest med jobbet. fullt upp med andra ord.

nu har det gått hur bra som helst att lämna emina på dagis 2 dagar i rad. och även i fredags. jag håller alla mina tummar och tår att hennes ovilja att vara på dagis släppt...

nu ska jag kurera mig bäst det går...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar