Torsdag

tänk att man är så påhittig med rubrikerna....önskar man bara kunde skippa de...=)

igår blev en mysig kväll. for och hämtade jossi direkt efter jobbet och hem och fixade mat. emina lyrisk över det fina besöket! efter vi ätit kom tant inger förbi. i vanlig ordning hade hon en massa fint med till emina!! (vi blir sååå bortskämda, det är som julafton varje gång hon hälsar på)
emina fick svarta leggings, randig tröja, rosa tröja, vit tröja, jätte tuffa mjukisar, nya sängkläder och vi fick blommor! det blev högläsning ur sagoboken med inger och sen lite nalle puh på dvd innan det var läggdags. jossi läste saga och sen var det godnatt!

hann sitta och surra en stund innan inger for hem och jag skjutsade hem jossi.

ikväll ska vi till farmor britta och gratta henne. far direkt efter jobbet och ikväll ska jag nog minsann träna!! äntligen!! mitt i allt igårkväll släppte trycket i huvudet och till och med snuvan så idag känner jag mig som en ny människa!

snart kommer annikki med en klämtoast från mcdonalds! ska mumsa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar