Åter till vardagen...

första arbetsdagen efter 11 dagars underbar ledighet! känns som att jag varit borta från jobbet i evigheter och det mste väl ändå betyda att jag verkligen kopplat bort och slappnat av. precis som det ska vara! har varit lite glest med uppdateringarna men nu kommer de komma lite mer kontinuerligt igen.

var dödligt trött imorse men efter att jag väl tagit mig ur sängen gick det relativt bra. martin var fortfarande hemma så jag hann få kramas lite och så hade han gjort en brasa så det kändes riktigt mysigt att kliva upp. trodde emina skulle bli riktigt arg och ledsen när jag väckte henne, men hon klev gladeligen upp! SOM hon har längtat till dagis vår lilla skruttunge! hon hann nästan glömma bort puss och kram när jag lämnade henne. hihi=)

nu saknar jag henne så det gör ont. har ju hunnit vänja mig vid att vara med henne 24/7 så nu är saknaden stor.
blir en lugn myskväll ikväll med dotter och sambo.

en trött anna idag:

3822d9014401b267279c810832a1a21d.png

39a81213a09bdf5c23204f29ab465b95.png

idag har jag vit blus (omsydd klänning) från gina. (rea) svarta trasiga jeans från hm, mössa hm, örhängen glitter, vita converse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar