Fredag!!!

äntligen är fredagen här!! ska bli riktigt skönt med helg, men det behöver jag kanske inte ens säga?
planerna för helgen är en lugn myskväll ikväll. emina har inte träffat martin på 2 dagar så hon kommer bli överlycklig! så mys ikväll och imorgon ska jag på stan med jossi på förmiddagen och sen på kvällen ska emina till farfar och helena och jag och martin ska på 30-års fest!
på söndagen kommer lilla stumpan hem igen och då ska vi bjuda lennart och helena på middag. helena har fyllt år och vi har inte hunnit fira henne så vi gör det på söndag.

tränade igår igen och efter att jag var klar började jag kolla på all info som står på den. det jag tränar blir 12 km!! jisses...jag hade aldrig kunnat gissa att det var så långt..nu känns det ännu bättre att träna! =)

hann även med att slipa till linneskåpet. jag vill ju ha det vitt, men med det där lite slitna också..chabby chic...jag blev riktigt nöjd faktiskt!! ska dock slipa det liiiiite mer.

här kommer bilder på den:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar