Glee

nu har jag just lagt emina och martin har just farit iväg till garaget för att skruva i skotern. underbart! får man säga så? haha. jag sa det till martin också när han sa att han skulle iväg och han skrattade bara. han vet hur mycket jag äääälskar att mysa ner mig själv i soffan med datorn och en bra serie eller med en bok. DET är avslappning för mig!

jag hoppas emina somnat redan så det inte blir så sent. hon har varit lite tjorvig de senaste kvällarna och bara sprungit upp en massa massa gånger. men efter att ha försökt vara pedagogisk och förklara för henne att hon måste sova så kanske vi i alla fall kommit en bit på väg. *hoppas*

nu ska jag slänga mig i soffan med datorn och kika på serien Glee! så underbar serie så det är inte klokt!! ge mig mer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar