Hjälp mig!!!

hjälp mig hjälpa alla offer på Haiti!! de lider..och jag vill bara gråta när jag tänker på det. jag klarar inte av att se varken bilder eller på nyheterna om katastrofen, jag mår för dåligt då, men jag kan i alla fall skicka en gåva till de för att hjälpa till. det må verka ynkligt, men tänk om vi alla kunde skäna denna ynka summa pengar?? då är den inte så ynklig mer!!

hjälp mig hjälpa dessa människor!

stödj rädda barnens arbete i Haiti genom att smsa "10katastrof" för att skänka 10 kr eller "katastrof" för att skänka 50 kr - till 72950.



ni får gärna skriva här om ni bidrar! det hade varit roligt att höra!
jag har just bidragit med 50 kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar