Lördag

nu har vi hunnit vakna här och ätit frukost. martin gör en brasa, emina kollar på pippi och jag ska ta och träna nu alldeles snart. sen ska vi hinna ränna lite innan det är dags för 30årsfest ikväll. ska köpa lite presenter, vara på bolaget och så hade jag velat hitta ngt att ha på mig ikväll. men det brukar ju gå mindre bra när man letar...

gårdagen på jobbet var otroligt hektiskt så det var extra skönt att komma hem. när emina hade somnat somnade även jag och martin på soffan. tänk att man är så slut en fredag! så det blev inte så mycket mys. jo med emina innan hon gick och la sig men sen var vi som två trötta pensionärer...

nu ska jag ta tag i detta tränande!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar