Måndag

har varit en riktigt mysig helg. som vanligt med andra ord! =) det är alltid skönt med helg, med kvalitetstis och mys. iofs måste jag väl erkänna att fredagen inte blev direkt som jag tänkt mig. jag somnade i soffan kring halv åtta och sen sov jag resten av kvällen...kul tjej...aja, martin roade sig på egen hand och lätmig sova ut! underbart!!

lördagen tog vi det bara lugnt. åt en mysig frukost tillsammans och tog det lugnt. sen blev det handling och efter det kalas i måttsund. emina blev bjuden på middag där (jag och martin tackade nej då vi skulle äta räkor på kvällen) men vi blev kvar hela eftermiddagen innan vi begav oss hemåt.
när emina somnat åt jag och martin räkor och kräftstjärtar, sen en film och allmänt mys. var pigg som en mört! (kanske kan bero på att jag sovit 12 timmar natten innan)

söndagen hann jag bara med att ge martin en välförtjänt sovmorgon och fick själv lite morgonmys innan jag begav mig mot boman för en makeover. fick nya underbart fina naglar!! och så satte hon i mitt löshår. det blev jättebra håret också, men tyvärr lite tunt. samma antal slingor som sist, men varje slinga var så mycket tunnare...synd..kanske köper jag lite mer och sätter i eller så får det vara...jag är nöjd hur som helst!!

sååå...det var en liten helgresumé.
idag blir det övertid här på jobbet. städkväll...och så ska det tydligen bli snöstorm i veckan. blä..







tröja från gina, jeans hm, mcboots.
(försöker lite snygg hålla för min fina fläck jag hade på tröjan. hann såklart grylla ner mig innan jag ens tagit mig utanför dörrarna idag, men det gick bort med lite vatten...)


Kommentarer
Sassa

Det blev riktigt snyggt! Och vilka fina naglar du har fått =)

2010-01-25 @ 10:47:01
Anna

Sassa: thanks honey! =)

2010-01-25 @ 12:43:39
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar