Morgonstund

jag och emina har vaknat för en liten stund sen. vi är ena riktiga sjusovare här allihopa. hoppas bara viu lyckas vända tillbaka dygnet innan jobb och dagis börjar igen.
pappsen sover fortfarande, han tappade ju en hel natts sömn igårnatt så han har en del att ta igen. jag och emina sitter i soffan och kikar på asterix. jag ska bege mig in mot stan när martin vaknar. har en kofta att byta och så tänkte jag kika lite annat också. dels skulle jag beehöva köpa lite nytt smink, och även en ny bh. hoppas det inte är sjukligt mycket folk på stan bara...

idag kommer therese, robert och lilla maja hit och käkar middag. de ska kolla på nå overaller vi har också. men nu ska jag duscha! vi hörs!

jag och emina just nu:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar