Onsdag

har varit ute på området en sväng med S och kollat läget. skönt att komma ut lite, men huga vad kallt det är! jag tog martins jacka imorse för att slippa frysa. min egen hade hängt ute hela natten och hans stora jacka såg så varm och go ut.

emina klev gladeligen upp imorse när hon insåg att vi skulle till dagis! underbart när man slipper bråka med henne för att få henne att vakna. det blir å tråkig start på dagen då! men hon klev som sagt upp på en gång och sen åt hon en brakfrukost framför bolibompa.

igårkväll var jag ut och promenerade med sassa. blev runt en timma vi gick och sen hade vi så mycket att surra om så vi stod kvar ute ett bra tag innan vi höll på att huttra ihjäl! ikväll blir det antingen promenad igen eller så blir det orbitrecen. egentligen borde jag passa på att promenera på lunchen, men känner jag mig själv rätt så kommer jag istället snabbt slänga i mig maten och sen försinna in i min bok!

jag idag:





lackleggings gina, tröja gina, glasögon julklapp av sis, örhängen julklapp från sis.
till detta mina nya vita "converse" och martins jacka. fashionable! =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar